På tiden...

... att uppdatera igen kankse .. Var ju ändå ungefär två veckorsen sist menar ja ?, haha
Och ja , på två veckor händer mycket speciellt eftersom att det har varit lov,
men åh andra sidan så minns jag inte vad jag har gjort på lovet?
Alla hjärtans dag var jag ju med Kusinen som sagt,
Sen på måndagen träffade jag Michaela och Oskar innan dom åkte till sälen ,
Sen resten av vecken har jag myst med film med syster ,Varit med Linnéa <3



Och på tal om Linnéa kan ja ju berätta om våran Lördag , Fest i Borås

Börjar med att ja går ner till bussen i snöandet ...
Står nere och väntar på bussen till Rävlanda åker Mikael förbi ,
Så ringer ja han , men han ville inte köra mig , elakt! , haha
Men till slut kommer bussen ..
Och efter ett tag är jag framme i Rävlanda , och då råkade ja
hoppa av den busshållplats för tidigt! Men men , de va ju lugnt ,
skulle ju ändå vänta på tåget ett tag,  Sen kommer ja till hållplatsen ,
där de står att tåget är sent ,så det blir till att vänta lite mer än 40 min
så kommer tåget och ja åker till Borås..

Väl framme i Borås , Träffar jag Linnéa , och vi går till Donken ,
och sen vidare till feste och så kom vi dit , hälsa på alla och så satt vi och små snacka ..
Och så blev klockan 20, då började melodifestivalen ..

Vad fan har hänt med SVENSKA meldodifestivalen ?.. Nordiska meldodifestivalen rättare sagt?..

Men iallfall , så haha vad kan man säga, det blev väl lite för mycket för en del
om man säger så , men det var ändå helt okej , lite för mycket ..
''Jagande'' och att det blev flippat i slutet , men iallafall..

Så lämnade vi festen ..eller ska man säga kröket ?.. Närmare 12 tror jag ?
Så mötte vi några av dom som va där som skulle till Krogen så vi följde
som dit och sedan fortsatte vi till Resecentrum , och tänkte .. hur fan gör vi nu ?
Vi hade planerat att sova hos mig , dvs åka emot Göteborg .
Men vi hade beslutsångest så vi satte oss på en buss emot tullen för den skulle åka
tillbaka till Resecentum sen satt vi där ett tag och blev sjukt hungriga ,
och visste inte något som var öppet , Men till slut så ringde Zacke till Linnéa
och han var snäll och kollade ifall något vad öppet ,
och det var Donken , så det blev ju utan tvekan att gå till Donken !

Sååå när vi väl kommer till stan va de massa saker som var öppet, haha ,
och så va de bråk så vi fick ta lite omvägar , men till slut så kom vi in i käära Donken ,
och de första vi ser är massa folk , sen en transa , en gubbe som står och
pekar på transan och asgarvar m.m , Så köpte vi hamburgare och dricka sen satte vi oss ner ,
och så såg vi massa som likande folk ,bråk , tjafs , och massa som kom fram och pratade ,
en som gav oss en lapp '' hej jag tycker ni ska ringa den här killen på måndag m.m'' ,
sedan två som kom fram och sa att jag hette Julia och Linnéa va norsk , sen va et en gubbe
som ståd vid kanten av fönstret och det va nog längesen jag blev så rädd
Linnéa sa något i stil med '' det där är läskigt''
så vänder jag mig om och ser en gubbe som stirrar in genom fönstret , inte mot oss ,
men ändå blev ja så sjukt rädd! haha , och det var inte bara ja , det var massa som satt
bakom Linnéa som med blev rädda , hahaha

Men till slut blev klockan 3 och Donken skulle snart stänga och vi gick till Resecentrum ,
det snöade som faan , blåste och inte mysigt på något sätt !
Men tillslut kom vi fram till Resecentrum , och när vi satt där och väntade så ville
en gubbe att vi skulle öppna en dörr ,men den var låst, och hans tjej gick in genom
den andra men han stod kvar där ,men tillslut gick han till den andra,
och det var rätt klockrent , man märkte på han att han inte var nykter ,
när han kommer in genom dörren så säger han '' Tack för att ni gik bort till dörren ''
till oss , och sedan pratar han om otroligt ointressanta saker med hans tjej ,
Kunde inte annat än skratta åt han på något sätt, haha (:

Men till slut kommer bussen , då klockan är halv 4 och vi åker emot Göteborg ,
Så väl på bussen , så känner både jag och Linnéa att det var skönt att åka buss ,
och att ingen av oss orkade gå upp för min backe , så vi bestämde oss för att åka in till Stan istället, 
Göteborg då vill säga ...

Så kommer vi till stan ,och träffar några killar bland annat Jonathan ,
vi och han och hans kompisar går om varandra heal tiden och till slut börjar vi snacka,
Vi kom fram till att vi har en del gemensamma kompisar , haha ..

Men iallfall , sen vid ungefär halv 7 kom Nicky och Martin till Centralen ,
så följde ja och Linnéa med dom till Donken , sen tillbaka tillbaka ,
Martin åkte hem och ja Nicky va knar och väntade med Linnéa,
hennes buss skulle komma 09.20 , Så när det var ca en timma och 20 min
kvar till att hennes buss skulle komma sa hon att de va okej att vi gick ,
Så hon fick låna min Nokia och hörlurar så hon hade
musik iallafall , så åkte vi hem till Nicky .
Fast Linnéas buss kom inte när den skulle , den var 20 min försenad,
sen hade den kört och sedan backat , så kom nästa buss halv 12! ..
Vilket kändes lite dumt eftersom att hon fick vänta själv ..
Har dåligt samvete över det ... Förlåt gumman <3
Men sen iallfall så sov vi till ungefär 19-20 , så tog jag bussen så jag var hemma 22 ,
och de första mamma säger när ja kommer hem
''Amanda det är skola imorgon , gå nu och lägg dig''

Har man sovit hela dagen , kan man inte somna 2-3 timmar , det kändes
ju som att klockan va 10 på morgonen eller något ,sååå sova blev det inte mycket ,
somnade runt halv 6 eller något ? ... Sen va de skola och efter skolan
så va de stan med Michaela (:




Det blev inte direkt ett kort inlägg , och det mesta handlar om samma sak,
Men kan säga att det va rätt fail , men ändå var det roligt och ångrar det inte direkt ,
Eller vissa saker under kvällen ångrar ja ju .. Men inte ''resan'' med Linnéa , haha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0