Allt å lite till

Killar killar killar!

Killar som
Tror sig , skryter , inte har en egen vilja ,
lovar med inte håller , hör av sig varje sekund ,
hör aldrig av sig , otroga , bara ute efter sex , för seriösa
för oseriösa , ljuger , tror för mycket , falska ,
spelar , tjatar , bryr sig för mycket, inte bryr sig ,sviker
Killar som förändras



varför?, varför? , varför?


Jag fattar inte ,
För ett tagsen , brydde du dig
Sa att du fått en underbar vän
och allt var så bra , nu då?
Nu passar de inte längre ,
nu har du fått nya vänner .
Väntar tills den dagen du hör av dig.
Kan lova dig, det blir ett nej.
Men du bryr dig ändå inte .
Falska idiot!

Hur fan kan de vara seriöst?
Ha lite humor! , Du är omogen ,
låt mig va, inte intressead!

Skriver hela tiden ,
du är söt ,söt ,söt
Okej ,Tack , Ge dig
Ge fan i och skriva massa
hjärtan till mig!
Du är ful , ja vill inte träffa dig!

Du lovar något ,men håller det inte .
Tack . Fuck off!

Så sjukt trött på detta ,
Finns de någon kille som är en riktig vän?


Jag är inte ute efter förhållande ..

Varför tjata på mig att ja ska träffa dig
och att ja ska lära känna din för att
du är en perfekt pojkvän ?
Ingen idé , vill inte ha pojkvän.

Fråga mig varför, och ja svarar
för jag vill bara tänka mig på mig själv
kunna åka till en fest utan att någon ringer
och smsar hela tiden. Bara tänka på mig själv!
+ att jag faller inte för vem som helst

och sen tjata, varför inte pojkvän?
efterbliven ? Jag svarade på det precis ..

Sen kommer de igen , Men du kankse kommer falla för mig ?
Svar : Nej ja märker sånt , du är en toffel !


Jag klarar inte av en kille som tofflar ,
Det är något av det värsta som finns !

Klart att en kille ska bry sig ,
men absolut inte toffla.


Sedan finns de ju dom killarna som är helt underbara!

Men tror inte ja känner någon av dom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0