Åååh

Vad jag stör mig på dig ,
Du har gått ifrån en helt underbar tjej som inte kunde ljuga
aldrig kunde vara elak till ...
En äcklig falsk tjej som inte lever på annat än lögner..
Dom du sa att du inte gillade..
Du är en sån nu
En falsk tjej som fjäskar och ljuger..
idiot.



Helvete! Jag har träffat världens äckliga tjejer!
riktiga .. .IDIOTER ! Men de finns nog fan inget ord för dom!
Låt min bästa vän vara! Ni blir inte mindre avundsjuka!
dö. snälla! DÖ !


Igår va ja hos Hanna ,
Spelade sanning och konsekvens med Hanna , Maria Nadia , Patricia och Nathalie
till klockan 23 ,så Petterson , David och Agust kom ,
se nefter ett tag kom Birger och Andreas och så :)

Trotts den sega starten så var de helt okej efter ett tag,
mamma hämtade mig vid 2-3 någon gång närmare två tror ja .



Igår på dagen var ja i stan med Michaela !
Sprang först runt i massa affärer sen skulle vi till Anton
för att övertala han att vi skulle till Liseberg på kvällen !
Va där ett tag sen åkte ja och Michaela till stan , och träffade Daniel :)
Så gick vi tre runt ...och runt .. och runt.. och runt på stan ,haha!
Träffade sjukt många vi kände igår, Roliga när man träffar folk man inte ens sett på ett år!
Bland annat träffade vi Rasmus, Andreas , Johan , Johan ,Daniel, Florim , Line , Daniel ,
, Anton, Oskar m.m!
Fett nice iallfall , men de blev aldrig Lisebergs som vi hade tänkt oss , för de blev lite sent ,
och ja skulle ju vidare till Hanna med så aa :o


Det är lite kul att killar flirtar med samma tjejer, och att de är en kompis EX hindrar dom inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0