Sjuk och tanknarna flyger omkring!

Nu ligger jag hemma, tredje dagen i rad, fett inte nice!
Men iallfall när man bara ligger hemma , och speciellt nu tredje dagen ,och inte gör något
bara ligger i soffan med data , tv och mobil ..
Så blir man ganska uttråkad.. Och börjar tänka..

Och .. Vad jag har kommit fram till är att jag har tröttnat på killar ,
Inte så att jag är lesbisk på något sätt , men jag har helt enkelt bara tröttnat..
Vet inte om de är nu när man är sjuk .. Men om man tänker lite extra
på hur killarna skriver , stor del iallfall , så handlar det bara om att dom ska få något
''Du får krya på dig för jag vill träffa dig snart ;) ''
Betyder ungefär ... Du får krya på dig för jag vill knulla ? ..
Hmm nej ja vet inte , beror ju på vem som skriver det med ..
Men känner bara att jag inte riktigt orkar ,
eller '' Hur mår du idag sötnos?<3<3 ''
Vadå sötnos?! jag är förskyld som ett cp , näsan rinner som vatten ögonen är svullna
och man ser smått död ut.. Sötnos ?! vafan ..

Eller jag vet inte varför men det blev iallfall en diskution mellan mig och en kille
när ja sa att jag såg förjävlig ut , och han säger ''nej de gör du inte <3''
Aa, jo jag är jätte snygg , ser ut som en död fisk!. Super snygg är jag ,
fan att jag inte var sjuk oftare , är så jääävla snygg då!
hahaha , whaa ja orkar inte riktigt!....

Eller när alla bara klagar ungefär
Han- Heej :D
Jag- Hej :)
Han- Hur e de ?:D
Jag- Är sjuk , men de löser sig , själv då ?:D
Han- Jag mår as dåligt blbablabla med massa problem ...
Asså när man har feber , så är hjärnan fett efterbliven ..
Och då orkar man inte med sånt , iallfall inte om man ger tips och
försöker hjälpa och får svaret '' nej det funkar inte , nej de går inte ,
Så kan man ju fan inte göra, nej de är värre än så , nej  nej nej ''
Ja men vad fan skriver du till mig för?! om du inte vill ha min hjälp?!...

Mjaaa, Humöret är inte på topp längre..


Nu ska jag försöka göra en ny header och allt till min blogg..
Men de humöret ja är på nu .. Lär den ju bli emo ;) men ska försöka göra en glad .. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0