Onsdag då..

Nu har jga varit hemma och varit sjuk ,
i en vecka dvs. sen förra Onsadagen då vi förävrigt var lediga ändå
Lite surt ändå att bli sjuk när man är ledig :( .
Men ändå så typiskt!

Men ska till skolan imorgon , wiie :D
Saknar att göra något på dagarna , tröttnat på att bara
sitta hemma och inte göra något..

Som nu , nu sitter jag och syster vad varsin data i stora rummet ,
Framför tvn , nörds!
Båda är jätte hungriga , men snickarna är vid köket ,
så vi känner inte att vi har lust att gå dit just nu, faktiskt.

Hoppas att dom aktar sig snart för ja börjar bli ganska hungrig nu!

Slapp tröja , och mysbyxer!
Finns nog ingen skönare klädsel , Mums!


Tro de eller ej , men ibland saknar man faktiskt att ha en pojkvän!
Men jag klarar mig ganska bra så det är nu ändå ,
Tack vare mina vänner , både killar och tjejer ,
så känner man sig inte ensam :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0