Lovet har börjat

Lovet har börjat ,och halva har nästan gått , Det är Onsdag.
Idag ska jag köpa skor , Om Linnéa svarar på sms snart..





Sen lovet vet jag inte vd jag har gjort,
men blivit depp på något sätt..
Självförtroendet ,som även inte brukar vara på topp
har varit på botten ett par gånger ,
Vilket varit rätt jobbigt .

Michaela , Tack <3



Mat problem har jag haft med, pricken över i!
Igår åt jag typ tre matskedar flingor till frukost ,
sen skulle ja äta kebabtallrik .. Men de gick inte så bra ,
fick spykänsla efter ett tag,  så ja kunde inte äta mera.
Men ja spydde inte ! .. Och på kvällen fick ja i mig
två knäckebröds bitar och nyponsoppa ..
Och idag har ja fått i mig två knäcke brödsbitar till och en cola ungefär..
men får äta snart igen , ja se vad ja får i mig ..



Idag har jag  gått upp , softat , träffade kusin ,
 följe med henne när hon skulle äta. Och sen
gick ifrån hennes jobb till hem , och tog med Ella .
Se har ja inte gjort så mycket, väntat på svar av Linnéa,
som ja fick för en stund sen , Hon är här halv 4 och så
blir de att försöka äta och sen till stan och leta skor ,
Låga tygskor ska ja köpa , ett par svarta och ett par vita .
Men får se om ja köper båda idag eller väntar ett tag med
dom vita , tills de blir bätte väder och sånt :)


Gammal bild på när Ella va valp..
Hon ser ut som en mus och Kita en elefant..


Vet inte riktigt vad jag har skrivit här nu ,
 bara skriver vad som kommer upp i huvudet ungefär..



Bilder ifrån i Fredags , Fest hos Nadia kommer upp när jag orkar (:
Har pappas data , så har inte några bilder här ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0