Klockan tickar

Klockan tickar och blir mer och mer , nu är den halv två
och ja har inte varit ute och gått eller duschat ,eller gjort något annat vettigt :D
Men orkar inte göra något , känner heldre att ja ligger i soffan med datan och musik
och satsar på att bli frisk istället! , mhmmm och inte får ja glömma
mina kladdkakeballerina och mjölk! , Mums va!..
Och nu säger syster att hon har shoppat som fan ,
hon gör mig deprimerad vafan! Ja vill med shoppa !!
Meen de är ju tur att vi är lika stora?.. små ? . .
Så jag får på mig hennes kläder ,så med andra ord ...
Vad har du köpt nu till mig kära syster ? :D

Har ju i försig redan halva Johannas gaderob i mitt rum , lite över allt
Men skadar ju inte med nytt , så kan hon få tillbaka dom gamla kläderna ..
Mmmhmm! Låter prima tycker jag :)

Och imorgon är det Torsdag ,och då blir de skolan som gäller!
Ska träffa Michaela på avenyn och ta kort i någon ekologiskt affär :)


Förbjuden frukt?...
Jag tror att jag pratar med dig för att det är ..
förbjudet ?. De är en sån sak man inte gör..
Men ändå.. Så går det inte att sluta ..
Fast jag vill inte förstöra något ,
Inte heller sluta ..
Vill ha en bit av de där förbjudna?..
Men ändå inte ,för ja vill inte gå så långt!..
Inte alls , men ändå inte stänna här..
Vänta och se ?.. .hmm


Vädret är fett cp nu!
Det haglar som in i helvete om man säger så!..


Och kuuul! ,Nu snöar de på riktigt! .. Vafan är detta! :( Buuunhu :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0