Ååååh irriterad..

Fett irriterad ,  Om man pratar med någon ,
planerar att vi ska ses en dag , sen så bara..
'' den och den'' är med me , fråga innan ?! ...
Det va ju ändå bestämt att vi skulle träffas? ..
Och då hade de ju inte gjort något om man frågar innan ?..
Aja,  men visst visst , blir perfekt , då fixar jag med andra planer ,
Du blir ju iallfall inte lämanad själv såå jaa då gör ju jag inget fel :)

Är de så jävla svårt att fråga '' Är det okej att den och den är med då ? ''
Trött på detta ...



Nu är det Tisdag , och varit hemma och varit sjuk sen förra Onsdagen ,
Men nu känner ja änna för att bli frisk , för vill träffa alla sköna vänner!


Meeen nu ska ja försöka göra en ny header, dom som ja gjorde härrom dagen blev inte så bra ..
Så jag ska försöka få upp humöret till lite bättre och sen försöka göra en bra :)

HEAADER
NUUU SKA DEN BYTAS! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant skrivet, trodde jag var den enda som inte kan vara sig själv :S,,, jag kan nästan ALDRIG vara mig själv och ah ... jag vet hur du känner dig

2010-06-05 @ 20:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0